Scent Marketing
بازاریابی رایحه

در صنایع و کسب و کارها از عطر و بوی خوش به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی چند حسی، به منظور افزایش تجربه مشتریان از یک محل خاص، محصولات و یا خدمات خود استفاده می کنند.

brand

این تجربیات به مشتریان اجازه می دهد خاطرات خوبی بسازند و با نام تجاری ارتباط عاطفی برقرار نموده و فروش ارتقاء یافته، وفاداری به برند افزایش یابد.

بازاریابی رایحه  (Scent Marketing) شاخه ای منحصر به فرد در علم بازاریابی و فروش است.
استراتژی بازاریابی رایحه شما چیست؟
آیا اثر بوی خوش بر مغز و رفتار بدن را میدانید؟
آیا میدانید رایحه افشانی فقط خوشبو کردن محیط نیست؟

بازاریابی رایحه
رایحه سازمانی

به پیشرفت خود شتاب دهید
استفاده از بازاریابی رایحه در کنار سایر استراتژی های بازاریابی و فروش باعث تاثیر عمیق برند ، شرکت ، سازمان ، محیط یا محصول شما بر مشتری میشود و دلیلی منطقی بر متمایز شدن شما نسبت به سایر رقیبان در نظر مشتری خواهد بود.
محیط کار آرام و بدون استرس

تحقیقات نشان میدهد حس بویایی حدود 75 درصد از حواس روزانه ما را تشکیل میدهدو نقش بسزایی در حافظه واحساسات و واکنش های ما ایفا میکند

 

یکی از روش های اجرای بازاریابی رایحه ، استفاده از سیستم های خوشبو کننده محیط سازمان ، کارخانه یا دفتر شماست.

ویژگیهای دستگاههایی که این وظیفه را به عهده دارند و توسط این شرکت به بازار عرضه میشود عبارتند از:

تنوع مدل
این دستگاه در 5 تیپ مختلف از 200 متر مکعب تا بیش از 5000 متر مکعب فضای  محیط شما را معطر منماید

راندمان بالا
از دیگر مزایای این دستگاه میتوان به مصرف فوق العاده کم آن اشاره کرد

مصرف دستگاه در زمان روشن بودن از 20 تا 35 وات میباشد.

رایحه های مختلف
تنوع بیش از 500 مدل رایحه بانظر کارشناسان مجرب این مرکز شما را در رسیدن به اهداف عالیه  شرکت و سازمانتان بر اساس استاندارهای موجود یاری مینماید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد روابط عمومی (داخلی 114 ) بازرگانی صفارزاده تماس حاصل فرمایید.